Napetosti između supruga i mene su mi pomogle uvidjeti vezanosti

(Minghui.org)

Ja sam mlada Falun Dafa praktikantica. Udala sam se 2016, a moj suprug nije praktikant.

U snu mi je prikazano kako smo nas dvoje u prošlom životu bili u braku te da mi je on, zajedno sa svojom obitelji, ostao mnogo toga dužan. Stoga sam smatrala kako je sada sa mnom da otplati njihov dug. S druge strane je morao znati da ću učiti Dafa u ovom životu te se nadao da ću se prema njemu ponijeti isto kao i u prošlom životu kako bih ga probudila, koliko god on bio izgubljen u ovom svijetu.

Suprug je od prvog trenutka bio pažljiv i lijepo se odnosio prema meni. Voljeli smo jesti istu hranu, imali smo ista zanimanja i slične svjetonazore.

Međutim, sve se promijenilo ulaskom u brak. Neprestano smo se svađali oko obroka ili odlaska u toalet. Rasprave su odreda bile trivijalne prirode. Ponekad bi svađa izbila zbog neispravno izgovorene riječi.

Suprug je od mene stariji nekoliko godina. Oduvijek sam mislila da će se muškarac u braku promijeniti, posebno kad zakorači u tridesete. Trebao bi biti odgovorniji i spremniji nositi se s odgovornošću. Ipak, moj suprug se uopće nije promijenio. Igrao je nogomet, izlazio u barove i igrao igre na mobitelu poslije posla. Ostao je ista osoba i nimalo se nije promijenio.

Muškarac treba uzdržavati svoju obitelj. Trebao bi biti odaniji nego što je to bio prije braka. Treba često posjećivati svoje roditelje i pomoći im u održavanju kuće. Nikada im nije pomagao tijekom svojih posjeta. Nije pomoglo ni to što ga je njegova majka razmazila i nije mu dopuštala da radi bilo kakav posao. Svakodnevno bi za njega kuhala najbolja jela.

Kada bih otišla na službeni put on bi ostao živjeti s roditeljima. Moja svekrva ga nije htjela buditi kako bi mogao spavati duže. Svako jutro bi se žurno zaputio na posao bez doručka. Mrzila sam ga i samo razmišljanje o tome me iritiralo. Naljutila bih se i psovala ga kad bi kod kuće bio lijen ili kad je izgledao kao da ne želi napraviti korak naprijed u svom životu.

Osobna primanja njegove obitelji su bila prosječna, ali su se njegovi roditelji uvijek natjecali s mojom obitelji koja je bila bogatija. Često su željeli pokazati koliko su dobrostojeći. U stvarnosti su se bojali da ću na njih gledati s visoka.

Svekrva je kupila kaput od nerca za 6.000 yuana. Hvalisala se njime kad sam sa suprugom bila kod njih na večeri. Očekivala je komplimente od mene. Kaput me nije impresionirao i moguće da je to osjetila budući da je više nikada nisam vidjela da ga nosi u mojem prisustvu. Rekla je mojoj majci da je kaput koštao 12.000 yuana.

Prezirala sam je iz dubine duše kad sam čula da je preuveličala vrijednost svog krznenog kaputa. Pomislila sam da je licemjerna. Izgledale su mi prljavo njezine vezanosti za isticanje, ljubomoru, sebičnost i ugled. Praktikantica sam postala prije tinejdžerskog perioda i kultivirala sam se već toliko godina. Gnušala sam se tih stvari jer nisu bile istinite.

Tijekom višemjesečnih konflikata sa svekrvom otkrila sam da sam bila pod utjecajem partijskog načina razmišljanja. Oduvijek sam željela da drugi slijede moje ideje istim načinom na koji Komunistička partija želi „kontrolirati nebesa, zemlju, ljude i ljudske umove.“

Nisam mogla tolerirati ponašanje moje svekrve, a to je zapravo odražavalo moje brojne vezanosti poput želje za natjecanjem, hvalisanjem, ugledom, ravnodušnosti i gledanja na druge s visoka. Znala sam da je moje ponašanje uzrok toga da se svekrva fokusira na očuvanje svog ugleda.

Što su se više tako ponašali, postalo je sve nesnosnije. Situacija je stvorila opaki začarani krug. Nisam se kultivirala te sam prilično skrenula od zahtjeva za Falun Dafa praktikante. Znala sam da kao kultivator moram gledati unutar sebe, ali srce mi je bilo uznemireno te mi je bilo teško da se poboljšam.

Nije bilo lako biti u konfliktu s mojim suprugom. Nisam bila u stanju ustati se rano ujutro da bih vježbala. Odlučila sam posjetiti roditelje te ostati nekoliko dana kod majke, koja je također praktikantica. Nadala sam se da ću u društvu ostalih Dafa praktikanata postati marljivija. Nadala sam se da ću više učiti Fa, razmjenjivati iskustva i više gledati unutar te se istinski povisiti u skladu s Fa.

Tada sam usnula san koji me inspirirao.

U snu sam se penjala po planini i staza je bila sve teža kako sam se približavala vrhu. Stijene je prekrivao tanak sloj leda. Više nije bilo ravne površine za koju se moglo uhvatiti ili na nju stati. Još gore, površina stijena je bila u potpunosti okomita sa svih strana. Izgledalo je nemoguće nastaviti se penjati prema gore.

Na stranama planinskog zida su bile oznake. Znala sam da su one predstavljale mjerilo kultivatorevog moralnog standarda. Osjećala sam se bespomoćno promatrajući zid stijene.

Tada sam vidjela da se tamo nalazio i moj suprug. Sjedio je na tlu s leđima tako pogrbljenima da je izgledao kao luk na kojega sam mogla stati. Zakoračila sam prvo na njegova leđa te na ramena, da bi se on onda velikom mukom ispravio. Stisnuo je zube i podigao me svom snagom kako bih mogla doseći vrh. No činilo se da mi svijest nije dala krenuti naprijed. Ruke nisu pokušavale dohvatiti, a noge me nisu podizale prema gore. Nisam imala niti malo volje za penjanjem. No suprug me bez prestanka pokušavao podignuti, trošeći pritom skoro svu svoju energiju.

Osjetila sam da je iznimno odlučan kao da želi time poručiti sljedeće: pomoći ću joj doseći vrh čak i ako ću pritom iscrpiti zadnji atom svoje snage. Čak i po cijenu vlastitog života te žrtvovanja svega svojega, pomoći ću joj da se popne kako bi dostigla svoj cilj.

Bila sam šokirana njegovom nesebičnošću i potpunom davanju sebe za druge. Odjednom mi je um postao jasan. Stala sam na njega i ubrzala korak, hitro dostigavši vrh. Probudio me alarm, znak da je vrijeme za jutarnje vježbe.

Nisam u stanju riječima opisati osjećaj koji me preplavio u tom trenutku. Scena iz sna je još uvijek živopisna u mom sjećanju. Suprug je bio spreman žrtvovati sebe kako bi mi pomogao uspjeti u kultivaciji. Ja sam ga s druge strane krivila i mrzila zbog naših konflikta u svakodnevnom životu. Željela sam mu se osvetiti kroz svoje neljubazno ponašanje.

Čak sam pomislila kako ću ga po završetku kultivacije zauvijek ignorirati. Ne bi me bilo briga za dobrodušnost iskazanu prema njemu u prošlom životu. Sve što sam htjela je da me više ne bude u mogućnosti doseći ili uznemiravati.

Moje misli zaista nisu bila u skladu sa standardom za kultivatora. Smatrala sam da će se suprug dobro odnositi prema meni tako što će se brinuti i štititi me, budući da se pojavio u ovom životu kako bi uzvratio moju ljubaznost iz onog prošlog. To su u potpunosti bile moje zablude. Njegove pokušaje razotkrivanja svih vrsta mojih duboko skrivenih vezanosti sam tumačila kroz naočale ljudskih sentimentalnosti. Potpuno sam zaboravila na ispravne misli kultivatora. Tek nakon znaka dobivenog u snu prosvijetlila sam se u svoja pogrešna razmišljanja i ponašanje.

Ljubazno ponašanje prema meni u ljudskom svijetu nije jednako istinskoj dobrodušnosti prema meni. Njegova pomoć da se kultiviram te da otpustim ljudske sentimentalnosti i vezanosti ne bih li se povisila, predstavlja onu pravu dobrotu prema meni. Na taj način mi je istinski uzvratio na ljubaznosti ukazanoj u prošlosti.

Copyright © 2024 Minghui.org. All rights reserved.