Kapetan preko-okeanskog broda: Učitelj mi je mnogo puta došao u pomoć dok sam bio suočen sa opasnošću

(Minghui.org)

Bio sam mršav od detinjstva. Kineski lekar je rekao da mi slezina i stomak nisu u harmoniji i da ne mogu da apsorbujem hranljive materije, i zato je moje zdravsteno stanje loše. Kasnije sam postao kapetan okeanskog teretnog broda. Usled teške morske bolesti nisam mogao da jedem nekoliko dana, i zdravlje mi se pogoršalo. Jedan praktikant čimen škole mi je rekao da postoji budistička praksa koja se predaje u javnosti i rekao mi je da je pronađem. Pronašao sam Falun Gong 1994. godine.

Imao sam sreću da pohađam časove učitelja Li Hongdžija. Nakon predavanja, moj pogled na svet i pogled na život su se momentalno promenili, a shodno tome se promenilo i moje telo. Tokom predavanja sam izbacio dosta hladnih supstanci. Nakon toga, apetit mi se povećao i telo je ojačalo. Oporavio sam se i od čira na želucu. Tada sam krenuo na put kultivacije.

Uz Učiteljevu saosećajnu zaštitu i uz moju pravednu veru u Učitelja i Dafu, istrajao sam kroz najteže godine. Sledi opis nekoliko incidenata u kojima me je Učitelj spasio kada sam se našao u opasnosti.

Luka Jokohama, Japan: Spašen od sudara brodova

Živo se sećam incidenta u Jokohami, luci u blizini Tokija, Japan, jer je bila kineska Nova godina 2012. Naš brod je napuštao luku nakon utovara tereta. Dežurao sam na komandnom mostu sam, oko 19 časova. Odjednom sam primetio veliki kontejnerski brod koji je dolazio ka mojoj luci brzinom skoro tri puta većom od mog broda. Znao sam da će ishod biti užasan ako se sudarimo pa sam odmah skrenuo udesno. Pramac kontejnerskog broda bio je toliko visok da sam morao da podignem glavu da ga vidim. Osećao sam se kao mala ribica koju će ajkula progutati. Pozvao sam Učitelja da me spasi. Onda sam ispravio svoj brod, jer ako bi nastavio udesno, moja krma bi bila okrenuta prema pramcu kontejnerskog broda. Zatvorio sam oči i čekao sudar.

Ali ništa nisam čuo. Otvorio sam oči i video da je i kontejnerski brod skrenuo levo. Odmah sam i ja skrenuo levo da poravnam svoj brod da bude paralelan sa kontejnerskim brodom. U jednom času su se naši brodovi približili na oko pet metara. Na kraju je moj brod izbegao opasnost.

Cela moja ekipa se popela na palubu i izgledali su prestravljeno. Drugi oficir je rekao da je taj kontejnerski brod jedan od tri najveća kontejnerska broda na svetu, ukupne dužine više od 300 metara, a naš brod je samo 70 metara.

Oko tri sata sledećeg jutra, probudio me je jasan san. Dva broda su plovila paralelno, a ogromna ruka bila je kao u sendviču između dva broda, razdvajajući ih, ali ruka je bila u modricama i krvava.

Pilot jedne luke na reci Jangce kasnije je čuo priču i rekao: „Vi tada niste mogli da izbegnete sudar jer su na tako maloj udaljenosti dva broda usisavala jedan drugi, pa je sudar je bio neizbežan.“ Takođe je rekao da koga god sam tada pozvao u pomoć, to je bila njegova ruka. Znao sam u svom srcu da je to bila Učiteljeva ruka u drugoj dimenziji, i da je on taj koji nas je spasio.

Moja žena se skoro udavila

Moja žena me je jednom posetila kada se naš brod iskrcavao u luci ostrva Čangšing. Na pristaništu nije bilo zaštite i ona se slučajno okliznula i pala u vodu. Nije znala da pliva pa sam skočio u vodu sa palube oko pet metara iznad vode. Kada sam izašao na površinu, ona još nije bila izronila. Hteo sam da zaronim da je pronađem, kada se iznenada pojavila ispred mene. Zgrabio sam je i uz pomoć granične patrole i članova posade bezbedno smo ušli na brod.

Pitao sam je šta se desilo. Rekla je da je zamolila Učitelja da joj pomogne i odjednom ju je neka sila gurnula naviše prema površini. Čuo sam da je jedan lučki radnik rekao da na tom doku postoji podvodna struja i da su se dve osobe već udavile.

Lučki radnik spašen

U junu 2011., naš brod se iskrcavao u luci u Kini. Dok sam patrolirao palubom oko 3 sata ujutru, otkrio sam da su užad za privez broda vrlo napeta usled visoke plime, pa sam odlučio da podesim užad. Dok je moja posada radila na pramcu, jedan od dva lučka radnika je viknuo: „Pao je u vodu!“ Potrčao sam prema krmi i video čoveka kako se koprca u vodi. Skinuo sam se da skočim u vodu. Ali jedan član posade me je zaustavio, a drugi mi je pružio debeli konopac. Vezao sam konopac oko struka i skočio u vodu.

Čovek je do tada nestao. Zaronio sam i našao ga oko dva metra ispod vode. Izvukao sam ga na površinu. On je reanimiran i spašen je nakon odvođenja u bolnicu. Brodarski agent mi je sa divljenjem rekao da spasiti tuđi život znači spasiti sebe.

Agent je ispričao da je sa jednog drugog broda tu pao lučki radnik i poginuo. Brod je ostao na sidrištu nekoliko meseci dok brodarska kompanija je otišla u stečaj. Rekao sam mu da sam Falun Gong praktikant, a moj učitelj me je naučio da budem dobra osoba u svakom trenutku, tako da neću ignorisati osobu u opasnosti. Rekao je da je Falun Gong veoma dobar, nimalo kao što su rekli na TV-u.

Đijang Cemin, bivši vođa Komunističke partije Kine (KPK), pokrenuo je progon Falun Gonga, a hiljade Falun Gong praktikanata je izgubilo posao, a neki su izgubili i porodice. I ja sam izgubio posao koji sam voleo, ali nikada nisam zažalio zbog svog izbora, koji je sledio Učitelja i Fa.

Zahvalan sam Učitelju što me je spasao dok sam bio osoba čije je zdravstveno stanje bilo na ivici kolapsa i čiji je moral brzo opadao. Omogućio mi je da shvatim pravi smisao života i da krenem putem povratka svojoj pravoj prirodi. Hvala, Učitelju!

Copyright © 2024 Minghui.org. All rights reserved.