Falun Dafa Minghui.org

Jw_banner_bs

Moja štetna zavisnost od zabave

(Minghui.org)

Članak „Ne dopustite da vas uništi zavisnost od zabave“ objavljen na Minghui 31. Jula, 2020, me je zbilja pogodio, budući da je moje stanje kultivacije poslednjih godina baš kako je u članku opisano.

Zbog moji bolesti, prestao sam da radim na 8 godina. Kad sam počeo da vežbam Falun Dafu u oktobru 1996, Učitelj mi je pročistio telo. Više ne uzimam nikakve lekove i od tada sam zdrav. Što je još važnije, sad shvatam smisao života i kako treba da se ponašam. Odlučan sam da se kultivišem do ispunjenja.

U mojoj kultivaciji bilo je puno uspona i padova. U tim mračnim danima sam progonjen, ali sam uspeo da opstanem. Nedavno sam poželeo da se opustim i postao sam zavisnik od online romana i vesti običnih ljudi. Kad sam imao vremena, moj um bi me primorao da pogledam vremensku prognozu, pa bih uzeo svoj telefon. Kad bih završio s prognozom, pogledao bih preporučene vesti, kliknuo bih na ono što me zanima i počeo da čitam. Onda je iskočio zanimljiv video i ja sam kliknuo na njega. Reklama za neki roman me je toliko privukla da sam ostao na telefonu da ga čitam. Izgledalo je da nisam proveo mnogo vremena u čitanju, ali na mom satu je prošlo nekoliko sati. Zažalio sam čim sam spustio telefon. Bio sam glup i napravio sam grešku. Nekoliko puta sam se udario u glavu da upozorim sebe da se to ne ponovi.

Bio sam uzrujan i nedostojan titule „učenika Dafe“. Ali sam i dalje želeo da budem učenik Dafe, pa sam poslao ispravne misli da se očistim. Veći deo vremena moj um nije bio bistar. Nisam bio fokusiran kad sam učio Fa i nisam ujutru mogao ustati rano da vežbam. Ponekad ne bih čuo alarm. Shvatio sam da imam krupan problem. Zato sam konstantno slao ispravne misli i više sam učio Fa.

Normalno mi je trebalo dva do tri dana da učinim proboj. Onda sam se marljivo kultivisao neko vreme, pre nego što bih ponovo učinio istu grešku i ponovo čitao romane. Jedom sam učinio nešto zbilja smešno. Čitao sam roman od 10 uveče do 6 ujutru. Čitao sam osam sati neprekidno. Sedeo sam na svom krevetu, ne pomerajući se, ne sklapajući oči. Suludo! Bio sam pospan i umoran kad bih dugo učio Fa, ali nisam bio pospan i umoran čitajući roman. Nisam stao čak ni kad je vid počeo da mi se muti. Kad se u ponoć začuo alarm za slanje ispravnih misli, ja sam nastavio da čitam, misleći da ću uskoro stati. Kad se alarm oglasio u 3 ujutru i kad je trebalo da se probudim, nisam bio spreman da ostavim svoj telefon. Alarm u 6 ujutru nisam ni čuo, a kad mi je nestala baterija u telefonu, ja sam ga povezao na punjač i nastavio s čitanjem.

Kad sam 2009 radio u drugom gradu, jednom sam proveo celu noć čitajući roman onlajn. Jako sam se kajao posle. Slao sam ispravne misli i učio Fa s ciljem da ojačam svoje ispravne misli. Odlučio sam da sličnu grešku više ne ponovim. Ugrizao sam se za srednji prst i svojom krvlju napisao uskličnik na parčetu papira, a onda sam to stavio pored kompjutera da me upozori da više ne čitam online romane. Ostao je tu nekoliko godina. Učitelj je video da se zbilja kajem i pomogao je da mi se očisti veći dao ove misaone karme, demona i trulih duhova.

Učitelj je rekao:

„..ona više ne želi da upravlja telom. Stalno je zamagljena i ne može da se osvesti. Tada će se umešati sporedna svest, ili strane informacije. Pošto je puno nivoa u svakoj dimenziji, razne vrste informacija će ga uznemiravati” (Predavanje 6, Džuan Falun)

Shvatio sam da se moram osloboditi svoje zavisnosti od interneta. Pogledao sam unutar i otkrio da sam vezan za ono što mi se dopada ili ne dopada, da imam nagon i požudu, i da nemam jaku glavnu svest. Prepoznao sam štetnost ovog demona interneta. Potrošio sam puno vremena, što je značilo da trošim svoj život i trošim vreme koje mi je Učitelj produžio na račun svojih sopstvenih muka.

„Te stvari su tehnologija vanzemaljaca, i demoni je koriste da zavedu ljude, navedu vas da ostavite sve što imate, i postanete opsesivni u tim stvarima. To je traćenje vašeg života, a vi još uvek odbijate da ih odbacite! To ne pristoji ni običnim ljudima, a da ne pominjemo kultivatore.” (Fa predavanje na Fa-konferenciji u Njujorku 2016)

„Ljudi bi mogli reći da nema veze ono što vide svojim očima, i da naprosto mogu prestati da gledaju u nešto kad više ne žele da ga vide. Ali to nije istina. Kad vaše oči naprave kontakt s nečim, ta stvar je već ušla. Jer svaka stvar može da se replicira u drugim dimenzijama, pa što duže gledaš u nešto, više toga ulazi. Bez obzira šta je to, da li je na TV ili kompjuteru, to ulazi kad ga pogledaš. Budući da sve više ovih loših stvari puni tvoj mozak i telo, one na kraju dominiraju tvojim postupcima. Tvoj govor, tvoj način razmišljanja, tvoja perspektiva stvari—sve ovo će biti zahvaćeno.” (“Fa-predavanje na Fa-konferenciji 2010 u Njujorku”, Predavanje na konferenciji 11)

Ponekad sam morao da pretražim internet u potrazi za informacijama, pa sam koristio telefon. Posle toga više nisam mogao da ostavim telefon i počeo bih da čitam druge stvari. Neka sila me je kontrolisala i nagonila da čitam beskorisne stvari. Shvativši koliko sam vremena potrošio, ponovo bih se kajao. Zašto ne mogu da se kontrolišem? Svoj telefon treba da koristim samo za osnovne stvari poput telefoniranja i slanja poruka i ni za šta drugo.

TV, kompjuteri i pametni telefoni su velike pećine demona. Demoni su napakovani unutra i gledaju van. Čim otvorim, demoni uskoče u moje dimenziono polje i kontrolišu moje telo tako da ne osećam pospanost čak ni posle osam sati čitanja. Čak ni u toalet ne moram da odem. Stare sile su manipulisale tim demonima da me zavedu i daju mi da uživam u sreći online i da to volim. Čim bih seo, ugledao bih svoj telefon na stolu i osetio poriv da ga uzmem u ruku. Probao sam jedan trik: futrolu telefona sam stavio na stočić, a telefon ispod jastuka. Jedna misao mi je javila: „Gledaš izvan!“ Bio sam iznenađen. Zbilja sam gledao izvan. Zato sam pogledao unutar.

Ti demoni su tajnoviti, lukavi, zavodljivi – i zli. Zbog zabave, oni teraju čoveka do smrti. Čim bace pogled na TV, ljudi su privučeni, što važi i za telefone, kompjutere i druge elektronske naprave. Ako spuste svoj gard, oni će se uplesti, neće moći da pobegnu i na kraju će biti uništeni. Ako pokušaju da prestanu da ih koriste, to će biti vrlo težak proces. I može se ponoviti iznova.

Učitelj je rekao:

„“U ovo obično ljudsko društvo došao sam kao u hotel, na nekoliko dana, i hitno odlazim odavde.” Neki ljudi naprosto su se vezali za ovo mesto, i zaboravili su svoj dom.” (Predavanje 9, Džuan Falun)

Mojim kolegama praktikantima: šansa da se kultivišemo u ispravnom Fa je jako dragocena, možda jedna u celom životu. Vreme je vrlo ograničeno. Oni koji se marljivo kultivišu se mogu vratiti svom prvobitnom domu. Oni koji se ne mogu marljivo kultivisati će ovde zauvek ostati. Učitelj se trudi da nam da da se uzdignemo, dok stare sile pokušavaju da nas spreče da okončamo kultivaciju. Ako ne uspemo u kultivaciji, uništićemo kako sebe, tako i nebrojena živa bića i ceo svet.

”Ovaj momenat je neprocenjivo dragocen. Završiti dobro poslednju etapu ovog putovanja je ono što je najveličanstvenije.” (Predavanje Fa u Čikagu, Predavanje na konferenciji 7)

“Koliko god dugo nešto potrajalo u vremenu ljudske dimenzije, to je ipak samo treptaj oka bogovima.” (Fa predavanje na Međunarodnoj Fa konferenciji šireg područja New Yorka 2009., Predavanje na konferenciji 9”)

Kad su mi principi Fa bili jasni i kad sam imao jake ispravne misli, i dalje je trebalo primeniti ih u praksi. Ponekad sam znao kako treba da uradim stvari, ali nisam to sledio. Morao sam biti strog prema sebi i disciplinovati sebe.

Pišući ovaj članak, imao sam puno smetnji. I dalje sam imao želju da čitam na telefonu i pogledam vremensku prognozu. Ali sam bio odlučan da moram završiti ovaj članak i razotkriti zlo. Mada nisam bio dobar i članak sam poslao sa zakašnjenjem, definitivno ću ga predati Učitelju. Moram hrliti napred!